joi, 13 septembrie 2012

Cateva declaratii de dragoste



Ceea ce conteaza in viata...felicitare cu mesaj de dragoste Mesaj pentru iubita


Clic pe imagini pentru a vedea felicitarile direct pe site-ul nostru.


1. Te iubesc…cum iubeste pasarea libertatea, te doresc… cum doreste pamintul apa, te ador… cum adora albina nectarul de pe floare, te sarut… cum nimeni altcineva n-ar putea s-o faca mai bine ca mine, te astept… cum asteapta noaptea luna pe cer…


2. Nu dispretui lucrurile mici; o lumanare poate face oricand ceea ce nu poate face niciodata Soarele: sa lumineze... noaptea! Ai aparut in viata mea atunci cand nu credeam ca voi mai gasi vreodata iubirea! Mi-ai luminat sufletul si am facut, impreuna, din noapte, zi! Te iubesc!


3. Privirea ta ma tulbura, atingerea ta ma infioara, sarutul tau ma zapaceste, iar iubirea ce ti-o port imi da aripi sa visez si sa plutesc deasupra norilor. Iubirea mea pentru tine, dragul meu, este mai inalta decat cerul, mai adanca decat un ocean si mai puternica decat vantul. Tu esti cel care ma face fericita si langa tine simt adevarata iubire.


4. As vrea sa fiu o lacrima in ochiul tau, pentru a putea aluneca pe obrazul tau si a ajunge pe buzele tale, dar nu as vrea ca tu sa fii o lacrima pe obrazul meu pentru ca te-as pierde ori de cate ori as plange!


5. Iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut. Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu... EA ar trebui sa fie..



Te iubesc si te voi iubi mereu - felicitare animata


Clic pe imagini pentru a vedea felicitarile direct pe site-ul nostru.

6. Tu esti inceputul si sfarsitul meu .. eu si cu tine suntem Noi, noi insemnand sfera iubirii desavarsite... sufletul meu s-a imbolnavit de tine... tu si cu mine, doua zapezi care se topesc una dupa alta... am invatat sa te iubesc asa cum respir: profund, adanc si iremediabil... Tu ai cheia inimii mele, iar eu iti daruiesc inima. Vrei sa o deschizi?


7. Poate ca te iubesc, poate ca nu, poate vei intreba florile ce ti le daruiesc sau mai bine ai cauta raspunsul in privirea mea


8. Telul meu in viata este sa te fac sa te simti la fel de fericita pe cat de fericit ma faci si tu !


9. Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!


10. Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: chiar daca pleci, urmele-ti raman acolo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu