vineri, 26 octombrie 2012

Felicitari si mesaje de dragoste

Daca-ai fi

Daca-i fi gheata te-as imbratisa cu trupul meu pana te-ai topi toata, iar apoi m-as scalda in tine si arsi de voluptatea dragostei noastre ca un abur ne-am pierde impreuna in neantul ceresc al placerilor sublime.

Daca-ai fi un boboc de trandafir te-as uda neincetat cu iubirea mea pana ai inflori minunat si spinii toti ti-ar cadea sub dezmierdarile mele fierbinti iar apoi, in fiecare noapte, ti-as acoperii cu sarutari fiecare petala catifelata ca sa nu te ofilesti niciodata.

Daca-ai fi un ocean m-as ineca in tine, cufundandu-ma fericit si fermecat in adancurile tale tainice si cu necuprinsa voluptate mi-as consuma pana si ultima molecula de oxigen, plutind in paradisul misterios din adancul tau.

Daca-ai fi soarele de pe cer ziua-ntreaga as sta intins pe plaja sub imbratisarea razelor tale firbinti si urmandu-te de-a lungul si de-a latul pamantului pe drumul tau nesfarsit luna si noaptea mi-ar ramane vesnic straine.


Felicitare virtuala cu trandafiri rosii Felicitare de iubire: ursuletul Teddy e indragostit.

Clic pe imagini pentru a vedea / trimite felicitarile direct pe site-ul nostru.

Daca-ai fi vantul vara intreaga ti-as asculta soaptele de iubire gangurite printre crengile copacilor; te-as privi cum geloasa acoperi zumzaiala pajistilor atunci cand ma pierd zapacit prin campii inflorite; toamna te-as lasa sa ma acoperi cu frunze vestejite si am alerga nebuni prin livezi, agitand copacii impovarati de rod; iarna te-as privi cum rascolesti jucausa zapada stralucitoare si as simti cum imi strecori fiori reci pe sub vesmantul gros;iar primavara… primavara ma voi imbata de placere umplandu-mi pieptul agitat de mireasma prospetimii tale adunate de pe campiile-nverzite si din floarea copacilor.

Daca-ai fi o stea pe cer sigur te-ai numi Luceafar si lumina iubirii tale mi-ar face noapte zi torida iar eu ti-as pastra o parte din cer doar pentru tine ca sa-ntelegi cat de minunata esti.

Daca-ai fi un cuvant acel cuvant n-ar putea fi decat IUBIRE insa eu, gelos ca esti a tuturor, te-as scrie cu litere negre in stralucirea soarelui. Daca-ai fi o femeie eu as vrea sa fiu paradisul, sa te las un sfert de viata in mizeria de pe pamant iar apoi sa te rapesc la mine si sa te rasfat o vesnicie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu