sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Declaratie de dragoste - Iarta-ma

Sayonara, my love - felicitare de adio Doar pentru tine, dragostea mea - felicitari de dragoste

Clic pe imagini pentru a vedea / trimite felicitarile direct pe site-ul nostru.

Clic pe link pentru a vedea / trimite mai multe felicitari de dragoste direct pe site-ul nostru.



Cand iubesti viata iti pare o poveste fara sfarsit, cand nu iubesti, viata iti pare o poveste pe care ai vrea sa o traiesti dar nu i-ai gasit nici macar inceputul. Eu am inceput o poveste, am trait-o cu pasiune, m-am bucurat de ea din toata inima si nu i-am imaginat un final niciodata. Si totusi s-a intamplat... Am gresit...

In ignoranta mea am uitat sa te mai fac fericita, am uitat ca tu esti personajul principal al povestii, am inteles abia dupa ce te-am pierdut ca in jurul tau se tese totul si fara tine totul se destrama!

Sa imi cer iertare acum imi pare ca ud o planta ofilita... Si totusi eu inca simt ca vreau si pot sa te fac fericita.
Imi cer iertare pentru ca mai cred in minuni, tu stii ca mai cred in ele datorita tie.

Un comentariu:

  1. Caesars Palace Las Vegas - DrMCD
    Caesars Palace Las 거제 출장마사지 Vegas · Caesars Palace 의정부 출장안마 Las Vegas. 1 Caesars 성남 출장마사지 Way Las Vegas, 부산광역 출장샵 NV 89109. (888) 633-1000 · www.caesarspalace.com. (866) 842-1000. 서울특별 출장마사지 E-mail: www.caesarspalace.com.

    RăspundețiȘtergere