duminică, 25 noiembrie 2012

Declaratie de dragoste pentru el

Mangaie-mi sufletul cu un zambet, saruta-mi auzul cu un ”Te iubesc”, alinta-mi trupul cu lumina ochilor tai, fa-ma fericita cum tu stii atat de bine si invata-ma sa te rasfat la fel.

Daca artistii isi inchina operele marilor iubiri ce ii inspira, eu o femeie simpla dar nespus de indragostita vreau sa-ti inchin viata mea, tie, celui care ma iubeste...

Cum primavara se umple o campie de flori, de culori si de miresme, asa in clipa in care te-am cunoscut inima mi s-a trezit la viata si s-a umplut de dragoste, de fericire si de placere.

Te astept sa iti ofer toate florile sufletului meu, sunt numai ale tale pentru ca tu le-ai facut sa rasara atat de frumos. Un colt de rai e pregatit mereu pentru tine in bratele mele sa te faca fericit.



Felicitare romantica muzicala. Felicitare de dragoste cu mesaj in limba chineza: soapte de iubire

Clic pe imagini pentru a vedea / trimite felicitarile de dragoste direct pe site-ul nostru.

Clic pe link pentru a vedea / trimite mai multe felicitari de iubire direct pe site-ul nostru



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu