joi, 27 septembrie 2012

Felicitari de noapte buna / Mesaje scurte de noapte buna

Noapte buna in chineza Noapte buna, somn usor - felicitare cu mesaj in japoneza si engleza

Clic pe imagini pentru a vedea / trimite felicitarile direct pe site-ul nostru.

- Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara, esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Noapte buna!

- Sunt persoane ce se nasc pentru a visa sau a fi visate, eu sint nascut pentru a visa si tu pentru a fi visul meu… Noapte buna, steluta mea!

- Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc, de dormi eu te-am trezit, iubito, ca sa iti zic noapte buna.

Sa ai o seara linistita - felicitare animata cu mesaj in mai multe limbi Somn usor - felicitare cu pisici

Clic pe imagini pentru a vedea / trimite felicitarile direct pe site-ul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu