marți, 18 septembrie 2012

Mi-e dor de tine - mesaje de dragoste

- Privirea ta ma rascoleste, vocea ta imi mangaie sufletul, felul in care te misti ma face sa imi pierd controlul. Tu m-ai readus la viata si m-ai facut sa ma simt viu. De aceea nu pot trai fara tine… Imi lipsesti atat de mult…

- Acolo unde staruieste intunericul si viata trece fara alinare,acolo sunt eu,inecandu-ma in lacrimi de dor, pentru tine. Daca viata mea reprezinta doar un strop de fericire, o lacrima varsata pentru un sentiment numit IUBIRE, nu fac altceva decat sa ti-o dedic tie.

- Esti mereu prezenta in inima si in gandurile mele. Nu traiesc decat pentru clipa cand te voi intalni din nou… Nu ma lasa sa astept prea mult, iubito! Dragostea ne face egali. La fel si suferinta din iubire… Mi-e atat de dor de tine…

- Astept cu nerabdare clipa cand o sa ma pierd din nou in bratele tale si tirziu, in noapte, sa ni se implineasca visul de iubire. In soaptele tale vreau sa ma cufund si sa adorm intr-un dulce sarut… Mi-e atat de dor de tine si de imbratisarea ta…

- Fiecare minut inseamna o ora, fiecare ora inseamna o zi si fiecare zi inseamna un an… atunci cand nu sunt cu tine… Doar adierea calda a sufletului tau mi-ar putea alina dorul de tine…


Felicitare de iubire: Mi-e dor de tine in limba japoneza Fara tine - felicitare animata

Clic pe imagini pentru a vedea / trimite felicitarile direct pe site-ul nostru.





- Daca tu crezi ca mi-e dor de tine mereu, te inseli. Mi-e dor doar atunci cand ma gandesc la tine, dar nu stiu cum fac, ca ma gandesc la tine tot timpul.

- De-abia ai plecat si deja mi-e dor de tine. Stau trist la fereastra, parca astept sa apari din bezna noptii si sa sari la pieptul meu… Afara ploua si parca tot cerul plange pentru iubirea noastra…

- Cand tu esti departe nu simt decat o tristete imensa care imi sfasie sufletul… Inima mea te cere si te vrea din nou… Mi-e dor de tine…

- Sunt departe de tine si-ti duc dorul. Clipele pana la revedere imi par nesfarsite si doar amintirile noastre imi mai inalta sufletul catre lumea fanteziei!

- Astept un semn de la tine. Fiecare clipa cand nu esti cu mine mi se pare o eternitate…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu