vineri, 31 august 2012

Mesaje de noapte buna


1. Dimineata e la cateva momente departare. Mergi la culcare, iar cand te vei trezi aminteste-ti de mine ca prietenul care e mereu acolo cand ai nevoie de el si nu te lasa niciodata la greu.

2. Daca in seara asta o raza luminoasa va incununa buzele tale, nu te misca, sunt eu si am cerut lunii sa-ti dea un sarut din partea mea! Noapte buna.

3. Cautam un lucru mic intr-o lume imensa…in schimb te-am gasit pe tine, un lucru imens intr-o lume mica.Noapte buna!

4. As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna.

5. De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se pot vedea cu ochiul. Cand inchid ochii, te vad pe tine! Noapte Buna.

6. Nu te gandi la mine, sunt in ochii tai, in mintea ta, in inima ta, in sufletul tau… oriunde… Totusi daca ma vrei… doar inchide ochii si asculta ce iti spun: mi-e dor de tine. Noapte buna.

7. Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador, noapte buna puisor.

8. In acest moment milarde de oameni care dorm, milioane care se indragostesc, milioane care mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest mesaj de noapte buna!

9. Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele! Noapte buna!

10. Cauta-ma in cerul senin, in lumina noptii, in raza lunii, in linistea diminetii. Daca nu ma vei gasi, inchide ochii..adormi si eu voi veni in visele tale si te voi saruta! Noapte Buna!

11. In noapte trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii..e dorul meu ce vine s-adoarma linga tine..Noapte Buna!

12. Iti urez din colt de luna, somn usor si noapte buna si de pe o mica stea un sarut din partea mea.

13. La sfarsitul acestei zile, gandul meu zboara spre tine si-ti trimite incetisor noapte buna, somn usor si ingerul ce te pazeste un pupic iti daruieste. E pupicul de la mie ce l-am trimis pentru tine ca sa poti dormi mai bine.

14. Lumea ne desparte, iubirea ne uneste,
Somn usor iubire, inima-ti zambeste,
Caci ori ce s-ar intampla ea mereu va sti
Cum eu in fiecare noapte in visul tau voi fi.


15. Prognoza meteo de seara: Meteorologul de serviciu va recomanda pt maine sa nu va faceti planuri. Se anunta ploi de saruturi si mangaieri vijelioase care vor face iesirile din casa aproape imposibile. Noapte buna!



Noapte buna! Pentru a trimite aceasta felicitare, click pe link.  http://ro.seiza.ro/ecards/show/id/1285.html
felicitari animate de noapte buna 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu