sâmbătă, 1 septembrie 2012

A venit toamna

Dupa caldura insuportabila a verii a venit in sfarsit si toamna. A inceput cu dimineti racoroase.
Continua cu frunze palide ce se desprind resemnate de bratele copacilor. Urmeaza iuteala vantului aducand soapte de iarna.
Si ce poate fi mai placut decat sa simti pe obraz adirea vantului proaspat de toamna, sa vezi culorile indraznete ale frunzelor sau sa asculti muzica picaturilor de ploaie?
Cutez a impartasi acest moment cu cei ce sunt in cautarea de idei pentru a transmite celor apropiati un gand bun la inceputul acestui anotimp si care au ajuns pe blogul meu.

Iata cateva mesaje/citate celebre/poezii de toamna ce pot fi trimise in continutul unei felicitari, intr-un sms sau pur si simplu intr-un mail celor dragi:

felicitare pentru toamna Felicitare animata de toamna -  toamna in padure
(pentru a vizualiza si trimite felicitarea, click pe imagine)

- Un vânt a aruncat departe ploaia, a luat cu el cerul şi frunzele, lasând în spate doar copacii. Cred că am ajuns să cunosc prea bine toamna. – E. E. Cummings

- Ma rusinez de timiditatea galbenului palid cu care debuteaza toamna si ma infior vazand intensitatea caramiziului in care acesta se transforma.

- Toamna îţi câştiga sufletul intru totul prin apelul ei mut la compasiune faţă de descompunerea ei.- Robert Browning

- Toamna este un andante melancolic şi graţios care pregăteşte admirabilul adagio al iernii. – (George Sand)Sa ai o toamna frumoasa!

- Culori fioroase îşi încep timpuria cucerire a dealurilor, asmuţite de vânturile toamnei. Toamna este însuşi artistul. (Takayuki Ikkaku) Bucura-te de culorile splendide ale acestui anotimp!

- Nici frumuseţea primaverii şi nici cea a verii nu are graţia/ Pe care am zărit-o în al toamnei obraz. - John Donne

- Iubesc toamna. O iubesc datorită grăitoarelor ei parfumuri şi din cauza lucrurilor care mor, lucruri de care nu mai trebuie să ai grija vreodată şi graţie ierbii care încetează să se ridice. - Mark Van Doren

- Nimic nu este mai trecător decât formele exterioare, care se veştejesc şi se schimbă asemeni florilor unei câmpii la sosirea toamnei. - Umberto Eco

- Fiecare frunză îmi şopteşte fericirea, planând către pământ din copacul toamnei. - Emily Bronte

Toamna in padure - felicitare animata Ploaie de toamna - felicitare animata
(pentru a vizualiza si trimite felicitarea, click pe imagine)

- Primăvara trece şi ne aduce în minte puritatea noastră.Vara trece şi ne aminteste de a noastră exuberanţă.Toamna trece şi ne aduce aminte de respectul pe care îl datorăm. Iarna trece şi ne aminteşte de perseverenţa noastra. - Yoko Ono

- Toamnă a deliciilor ! Sufletul meu cel mai adânc este cununat cu ea; dacă aş fi o pasăre, aş zbura de-a lungul întregului pământ în căutarea a noi si noi toamne. - George Eliot


Emotie de toamnă (Nichita Stanescu)


A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.
Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
ca or să-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.
Si-atunci mă apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec în mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu